Szczegóły obiektu: Ile historii potrzeba na lekcji języka niemieckiego? Rola treści historycznych w procesie uczenia się i nauczania języka niemieckiego
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/13985
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Trzybulska, Marta
Data:2015.11.20 | 2014
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jaroszewska, Anna
Data:2019.09.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Starościak, Katarzyna
Data:2018.09.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Łyp-Bielecka, Aleksandra
Data:2017.01.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Paleta, Alicja
Data:2013.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Skowronek, Barbara
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Laskowska, Martyna
Data:2024.06.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Janicka, Monika
Data:2010.06.15
Rodzaj zawartości:teksty