Szczegóły obiektu: Wpływ nabywania języka pierwszego przez niewidome dzieci na naukę języka drugiego — implikacje dydaktyczne dla nauczycieli języków obcych
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/13986
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Jedynak, Małgorzata
Data:2015.11.20 | 2014
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Karpińska-Szaj, Katarzyna
Data:2011.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Jachimczak, Beata
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Wielebski, Mariusz
Data:2018.10.22
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Gajdzica, Zenon
Data:2015.10.12
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Turzák, Tomáš
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
From the decision on special education eligibility to an individual educational and therapeutic plan
Twórca:WIELEBSKI, MARIUSZ
Data:2018.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Knocińska, Anna
Data:2014.03.01
Rodzaj zawartości:teksty