Szczegóły obiektu: Reply to Shao, Stockinger, Marsh and Pekrun (2023). Applying control-value theory for examining multiple emotions in L2 classrooms: Validating the Achievement Emotions Questionnaire – Second Language Learning
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/48993/40932
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/48993
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Jean-Marc | Botes, Elouise | Resnik, Pia | MacIntyre, Peter | Greiff, Samuel
Data:2025.11.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Resnik, Pia | Dewaele, Jean-Marc | Botes, Elouise
Data:2025.07.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mercer, Sarah | MacIntyre, Peter D.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:MacIntyre, Peter
Data:2020.03.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Li, Chengchen
Data:2024.11.06
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gregerson, Tammy | MacIntyre, Peter D. | Hein Finegan, Kate | Read Talbot, Kyle | Claman, Shelby L.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zhou, Li | Lochtman, Katja | Xi, Yiheng
Data:2024.09.11
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dewaele, Jean-Marc | MacIntyre, Peter D.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty