Szczegóły obiektu: What we should teach and what we teach – a consideration of educational illusions
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/17612/17322
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/17612
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zawadzka-Bartnik, Elżbieta
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Komorowska, Hanna
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Klimczak, Anna
Data:2010.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Peć, Beata
Data:2020.09.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Schulz, Roman
Data:2014.12.05
Rodzaj zawartości:teksty
The analysis of gender discrimination in English as a foreign language textbooks. A research report.
Twórca:Duszyńska, Janina
Data:2015.02.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2019.03.22
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Adamczewski, Jakub | Płonka, Joanna
Data:2020.09.15
Rodzaj zawartości:teksty