Szczegóły obiektu: La question du passif en classe de FLE en Tunisie vue à travers l’observation d’une séance de grammaire
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/32547 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Ammar, Mohamed Ben
Data:2020.11.16 | 2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Grabowska, Monika Ewa
Data:2022.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gozdawa-Gołębiowsk, Romuald
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Fleisch, Henri
Data:2016.02.05 | 1985
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Horverak, May Olaug
Data:2016.08.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:BURTON, GRAHAM
Data:2021.07.01
Rodzaj zawartości:teksty
The relationship between L2 students’ writing experiences and their perceived poetry writing ability
Twórca:Liao, Fang-Yu
Data:2017.12.30
Rodzaj zawartości:teksty