Szczegóły obiektu: Modeling the interaction between teacher credibility, teacher confirmation, and English major students’ academic engagement: A sequential mixed-methods approach
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/38418/36054
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/38418
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Wang , Yongliang | Kruk, Mariusz
Data:2024.01.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pishghadam, Reza | Derakhshan, Ali | Zhaleh, Kiyana
Data:2020.01.13
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Kruk, Mariusz
Data:2019.07.12 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kruk, Mariusz
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:sprawdź warunki licencji | poproś o pozwolenie
Twórca:Kruk, Mariusz
Data:2010.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Pawlak, Mirosław | Kruk, Mariusz
Data:2013.03.27
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kruk, Mariusz | Zawodniak, Joanna
Data:2017.09.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zawodniak, Joanna | Kruk, Mariusz
Data:2018.09.13
Rodzaj zawartości:teksty