Szczegóły obiektu: The Interplay of Teacher Success, Credibility, and Stroke with Respect to EFL Students’ Willingness to Attend Classes
Instytucja dostarczająca:Czasopisma PAN
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Źródło:
- Zakres:
- Wydawca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Pishghadam, Reza | Derakhshan, Ali | Zhaleh, Kiyana
Data:2020.01.13
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Derakhshan, Ali | Zhang , Lawrence Jun | Zhaleh, Kiyana
Data:2023.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Derakhshan, Ali | Eslami, Zohreh R. | Curle, Samantha | Zhaleh, Kiyana
Data:2022.03.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Estaji, Masoomeh | Zhaleh, Kiyana
Data:2021.10.06
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Derakhshan , Ali | Peter
Data:2025.07.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Reza Pishghadam | Hannaneh Abbasnejad
Data:2017
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Naji Meidani, Elham | Pishghadam, Reza
Data:2019.03.01
Rodzaj zawartości:obrazy
The impact of portfolio-based writing instruction on writing performance and anxiety of EFL students
Twórca:Fathi, Jalil | Derakhshan, Ali | Safdari, Maryam
Data:2020.12.08
Rodzaj zawartości:obrazy