Szczegóły obiektu: Phenomenon-based learning, philosophy and design thinking, i.e. an idea to teach thinking and to integrate curriculum contents in Polish system of education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/fped/article/view/12330/12193
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/fped/article/view/12330
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Czujko-Moszyk, Ewelina
Data:2015.12.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Adamczewski, Jakub
Data:2017.10.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Fedorowicz, Małgorzata
Data:2010.12.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Afeltowicz, Łukasz | Rudnicki, Seweryn
Data:2023.06.30
Rodzaj zawartości:pozostałe
Kompetenzportfolio in der Entwicklung der transla-torischen Kompetenz: Formen, Funktionen, Effizienz
Twórca:Pędzisz, Joanna
Data:2024.04.30 | 2023.12.30
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Maruszewski, Samuel
Data:2019.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Figiel, Angelika
Data:2018.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Sońta-Drączkowska, Ewa
Data:2020.12.15 | 2020
Rodzaj zawartości:teksty