Szczegóły obiektu: W dialogu z mistrzami albo jak rodzi się szkoła myślenia. Uwagi na marginesie lektury artykułu Ewy Marynowicz-Hetki „Szkoła myślenia: relacyjne procesy trwania i transformacji”
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/34382 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Kafar, Marcin
Data:2021.03.23 | 2020.01.03
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Marynowicz-Hetka, Ewa
Data:2021.03.23 | 2020.01.02
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Horcher, Ferenc
Data:2015.12.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
A school of thought or a breeding ground for talent? Romance community in Lviv between 1857 and 1939
Twórca:Nancka, Grzegorz
Data:2021.01.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Sztobryn, Sławomir
Data:2015.07.13 | 2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Dusza, Bożena.
Data:2021
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Maternicki, Jerzy
Data:2023.06.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lemańska-Lewandowska, Ewa
Data:2014.11.30 | 2007
Rodzaj zawartości:teksty