Szczegóły obiektu: The Impact of Private Supplementary Tutoring Time on Adolescents ' Scientific Literacy in Science Education: An Empirical Comparative Study from China and South Korea
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/PPS/article/view/57465/40935
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/PPS/article/view/57465
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Tan, Qinyi | Li, Chencheng | Wu, Pei
Data:2025.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kula , Ewa | Pękowska, Marzena
Data:2019.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kurowicka, Ewelina Anna
Data:2020.09.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Żołubak, Magda
Data:2017.02.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Czapla , Małgorzata | Rataszewska, Agata
Data:2020.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Borek, Dominik | Raniszewski, Szymon | Bugajska, Małgorzata
Data:2023.08.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Bugajska, Małgorzata | Raniszewski, Szymon | Borek, Dominik
Data:2023.08.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Prazny, Ales
Data:2023.11.01
Rodzaj zawartości:teksty