Szczegóły obiektu: CLIL i ERASMUS jako trendy dydaktyczne będące odpowiedzią na rosnącą różnorodność językową i kulturową kontynentu europejskiego
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/23929 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Gąsior, Klaudia
Data:2018.01.26 | 2017
Rodzaj zawartości:teksty
E-texts or p-texts? Evidence from reading comprehension tasks for Polish teenage learners of English
Twórca:Gąsior, Klaudia
Data:2019
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Kucharczyk, Radosław
Data:2017
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Chodkiewicz, Halina | Krzemińska-Adamek, Małgorzata
Data:2019
Rodzaj zawartości:teksty
Data:2019
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Data:2019
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Žegunienė, Vaida | Kuprienė, Laima
Data:2019
Rodzaj zawartości:obrazy
Data:1936
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:tak