Szczegóły obiektu: Functioning of inclusion classrooms in the opinion of parents – organization, teacher training, individualized instruction and social relations
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/21152/20422
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/21152
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:PRZYBYSZEWSKA, DOMINIKA
Data:2019.03.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Baranowicz, Krystyna
Data:2022.02.25 | 2011
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mess, Eleonora Anna | Rybakiewicz, Alice | Pawelak, Agnieszka | Lisowska, Aleksandra | Ornat, Maciej
Data:2019.02.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Barłóg, Krystyna
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kuracki, Kamil
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Behr, Jolanta
Data:2024.06.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nahorna, Olga | Grygus, Igor
Data:2020.10.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mikołajczyk-Lerman, Grażyna
Data:2019.06.17 | 2013
Rodzaj zawartości:teksty