Szczegóły obiektu: A self-regulated learning approach to extensive listening and its impact on listening achievement and metacognitive awareness
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/13215/12915
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/13215
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zeng, Yajun | Goh, Christine C. M.
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lee, Jang Ho | Ahn, Joung Joo | Lee, Hansol
Data:2022.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zhou, Yalun | Wei, Michael
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wang, Lanxi | MacIntyre, Peter
Data:2021.12.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Siegel, Joseph | Siegel, Aki
Data:2015.12.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Adamczak-Krysztofowicz, Sylwia | Stork, Antje
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kucharczyk, Izabella | Dłużniewska, Agnieszka
Data:2018.06.12
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Casañ Pitarch, Ricardo
Data:2025.01.15 | 2024.12.31
Rodzaj zawartości:obrazy