Szczegóły obiektu: A self-regulated learning approach to extensive listening and its impact on listening achievement and metacognitive awareness
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/13215/12915
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/13215
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zeng, Yajun  | Goh, Christine C. M. 
Data:2018.07.24 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Lee, Jang Ho  | Ahn, Joung Joo  | Lee, Hansol 
Data:2022.09.27 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Zhou, Yalun  | Wei, Michael 
Data:2018.07.24 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Wang, Lanxi  | MacIntyre, Peter 
Data:2021.12.26 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Siegel, Joseph  | Siegel, Aki 
Data:2015.12.10 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Adamczak-Krysztofowicz, Sylwia  | Stork, Antje 
Data:2018.11.05 
Rodzaj zawartości:teksty 
Twórca:Kucharczyk, Izabella  | Dłużniewska, Agnieszka 
Data:2018.06.12 
Rodzaj zawartości:pozostałe 
Twórca:Casañ Pitarch, Ricardo 
Data:2025.01.15  | 2024.12.31 
Rodzaj zawartości:obrazy