Szczegóły obiektu: Making Students Responsible for Grammar Learning: A Report on a Learner-Centered Technique Aimed at Accuracy
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/11512/11724
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/11512
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Nováková, Zuzana
Data:2023.04.03
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kucharczyk, Izabella | Dłużniewska, Agnieszka
Data:2018.06.12
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Morska, Liliya
Data:2022.12.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mokhtari, Kouider | Dimitrov, Dimiter M. | Reichard, Carla A.
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gamble, Craig | Wilkins, Michael | Aliponga, Jonathan | Koshiyama, Yakuko | Yoshida, Keiko | Ando, Shirley
Data:2018.06.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Saturno, Jacopo
Data:2023.09.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2016.04.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Aleksandrzak, Magdalena
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty