Szczegóły obiektu: Gender-based Differences in EFL Learners' Language Learning Strategies and Productive Vocabulary
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8594/9478
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8594
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Montero-SaizAja, Alejandra
Data:2021.07.09
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Chudak, Sebastian
Data:2012.12.12
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Juknevičienė, Rita | Grabowski, Łukasz
Data:2019.01.22 | 2018.11.16
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Karpińska-Szaj, Katarzyna | Lewandowska, Agata | Wojciechowska, Bernadeta
Data:2019.07.09
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zhou, Yalun | Wei, Michael
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław | Kiermasz, Zuzanna
Data:2018.07.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wang, Yongliang | Derakhshan, Ali | Pawlak , Mirosław | Mehdizadeh , Mostafa
Data:2024.07.11
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Saeed, Aziz
Data:2015.06.12 | 2009.12.23
Rodzaj zawartości:pozostałe