Szczegóły obiektu: Dobrochna Hildebrandt-Wypych, Alexander W. Wiseman (red.) (2021). Comparative Perspectives on School Textbooks. Analyzing Shifting Discourses on Nationhood, Citizenship, Gender, and Religion. London: Palgrave MacMillan, ss. 393
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/40036/33710
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/40036
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Stawska, Marta
Data:2022.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Stawska , Marta
Data:2023.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Stawska , Marta
Data:2022.10.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Stawska, Marta
Data:2022.10.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Stępień, Patryk | Stawska, Marta
Data:2023.11.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jabłońska, Małgorzata | Stawska, Joanna | Dziuba, Radosław | Tekce, Mahmut | Krasoń, Marta
Data:2021.09.30
Rodzaj zawartości:obrazy