Szczegóły obiektu: The role of input and output tasks in grammar instruction: Theoretical, empirical and pedagogical considerations
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/9507/9192
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/9507
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Benati, Alessandro
Data:2017.09.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Benati, Alessandro
Data:2016.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Angelovska, Tanja
Data:2017.09.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Loewen, Shawn | Inceoglu, Solène
Data:2016.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Golejewska, Anna
Data:2014.06.03
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gorzałczyński, Artur
Data:2023.03.08 | 2022
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:ŁUSZCZYŃSKA, SYLWIA
Data:2018.02.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gorzałczyński, Artur
Data:2019.09.20
Rodzaj zawartości:teksty