Szczegóły obiektu: Teaching to Transgress: Subjective Educational Experience in the Model of Engaged Pedagogy of Bell Hooks (Gloria Jean Watkins)
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22821/21605 ;http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22821/24882
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22821
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Drozdowicz, Jarema
Data:2020.05.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Artwich, Anna
Data:2023.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Ostaszewska, Aneta
Data:2022.07.07
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:GUMIENNY, BEATA
Data:2018.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Shapiro, Svi
Data:2015.02.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jakubowski , Witold
Data:2018.09.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Tuleikytė, Julija | Jacobsen, Michael Hviid
Data:2023.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kruszelnicki, Wojciech
Data:2020.06.29
Rodzaj zawartości:teksty