Szczegóły obiektu: Exploring the predictive role of teacher immediacy and stroke behaviors in English as a foreign language university students’ academic burnout
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/28240/27776
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/28240
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Derakhshan, Ali | Eslami, Zohreh R. | Curle, Samantha | Zhaleh, Kiyana
Data:2022.03.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dewaele, Jean-Marc | Saito, Kazuya
Data:2024.03.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Główka, Danuta
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lesiak-Bielawska, Elżbieta Danuta
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Derakhshan, Ali | Zhang , Lawrence Jun | Zhaleh, Kiyana
Data:2023.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Tergujeff, Elina
Data:2015.06.12 | 2013.05.04
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Izquierdo, Dr. Jesus | Aquino Zúñiga, Silvia Patricia | García Martínez, Verónica
Data:2021.03.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zuzok, Nadja
Data:2018.11.05
Rodzaj zawartości:teksty