Szczegóły obiektu: Modeling the associations between L2 teacher support and EFL learners’ reading motivation: The mediating impact of reading enjoyment, anxiety, and boredom
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/40078/38181
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/40078
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Derakhshan, Ali | Solhi, Mehdi | Dewaele, Jean-Marc | Shakki, Farzaneh
Data:2025.02.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Li, Banban | Zeng, Yalan
Data:2024.07.17
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kruk, Mariusz | Pawlak, Mirosław | Zawodniak, Joanna
Data:2021.03.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dewaele, Jean-Marc | Dewaele, Livia
Data:2020.03.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dewaele, Jean-Marc | Saito, Kazuya
Data:2024.03.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Resnik, Pia | Dewaele, Jean-Marc | Botes, Elouise
Data:2025.07.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dewaele, Jean-Marc | Alfawzan, Mateb
Data:2018.03.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Botes, Elouise | Dewaele, Jean-Marc | Greiff, Samuel
Data:2022.06.21
Rodzaj zawartości:teksty