Szczegóły obiektu: Against Strong Reductivism in Neuroscience Education: A Three-pronged Argument
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/SPI.2015.009/8276
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/SPI.2015.009
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Johnston, James Scott
Data:2016.04.18
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lewandowska, Kamila
Data:2021.11.05 | 2021.08.31
Rodzaj zawartości:obrazy
On language pragmatism in Switzerland in the context of English: A macro-sociolinguistic perspective
Twórca:Stępkowska, Agnieszka
Data:2014.05.14
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pierzga, Joanna
Data:2023.04.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Shusterman, Richard
Data:2016.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Konecki, Krzysztof | Gorzko, Marek
Data:2015.03.27 | 2015
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Waligóra, Agnieszka | Bartczak, Kacper
Data:2021.12.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Moskałyk, Jarosław
Data:2021.12.10
Rodzaj zawartości:teksty