Szczegóły obiektu: The sense of coherence and parental resilience and the involvement of parents of children with special developmental needs in early reading initiations : Empirical guidelines for designing activities supporting home literacy environments
Instytucja dostarczająca:Platforma Czasopism Uniwersytetu Opolskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ff/article/view/5064/4600
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://czasopisma.uni.opole.pl/index.php/ff/article/view/5064
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Kuracki, Kamil
Data:2024.01.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kwiatkowski, Piotr | Sekułowicz, Małgorzata
Data:2016.11.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Żychlińska, Katarzyna | Stefańska, Wanda
Data:2014.06.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zadworna-Cieślak, Magdalena | Ogińska-Bulik, Nina
Data:2022.02.25 | 2012
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kirenko, Janusz | Duda, Marlena
Data:2021.03.23 | 2020.06.24
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Michalak, Monika | Brzozowska, Julita | Kazimierska-Zając, Magdalena
Data:2022.03.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jarmużek, Joanna
Data:2019.03.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Świętochowski, Waldemar
Data:2014.03.08 | 2004
Rodzaj zawartości:obrazy