Szczegóły obiektu: Patterns of uptake and repair following recasts and prompts in an EFL context: Does feedback explicitness play a role?
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/20612/20053
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/20612
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Shirani, Reza
Data:2019.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Fu, Tingfeng | Nassaji, Hossein
Data:2016.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Scheuer, Sylwia | Horgues, Céline
Data:2023.08.18
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Parlak, Özgür
Data:2024.09.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Sarandi, Hedayat | Nassaji, Hossein
Data:2024.07.11
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Babajani Azizi, Danial | Gharanjik, Nourollah | Dehqan, Mahmood
Data:2022.07.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Hawkes, Laura | Nassaji, Hossein
Data:2016.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rougier, Nicolas
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty