Szczegóły obiektu: Teacher–Parent Relationship in the Implementation of Supportive Activities
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło: Studia Paedagogica Ignatiana; Vol. 25 No. 4 (2022): Prevention of Child and Youth Violence; 117-128;
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/40605/34101
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/SPI/article/view/40605
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Skałbania, Barbara
Data:2022.12.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Laurman-Jarząbek, Edyta | Mazur, Eliza | Szpringer, Monika
Data:2015.06.03
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gindrich, Piotr
Data:2015.07.13 | 2014
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Nowak, Joanna
Data:2017.07.11 | 2016
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Biedrzycki, Krzysztof
Data:2020.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Hłobił, Agnieszka
Data:2017.08.31 | 2017
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Zięciak, Monika
Data:2025.03.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wajszczyk, Katarzyna
Data:2017.06.30
Rodzaj zawartości:teksty