Szczegóły obiektu: PISA: reading, reasoning, under standing and – misunderstandings
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pi/article/view/26229/23943
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pi/article/view/26229
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Biedrzycki, Krzysztof
Data:2020.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wajszczyk, Katarzyna
Data:2017.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kowalewska, Dorota Anna
Data:2021.11.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Zięciak, Monika
Data:2025.03.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Buk-Cegiełka, Marta
Data:2019.06.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Czujko-Moszyk, Ewelina
Data:2018.04.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Emotional education as a challenge for contemporary school and teachers grades 1-3 of primary school
Twórca:Florek, Magdalena | Jażdżewska, Agata | Piekarska, Karolina
Data:2021.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nowak, Joanna
Data:2017.07.11 | 2016
Rodzaj zawartości:obrazy