Szczegóły obiektu: Dorota Werbińska (2017). The Formation of Language Teacher Identity. A Phenomenographic-Narrative Study
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8361/8899
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8361 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2021.01.18
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2018.03.07
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2023.06.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2015.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2019.07.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2019.09.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jaśkow, Joanna
Data:2022.08.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rokita-Jasków, Joanna
Data:2020.08.31
Rodzaj zawartości:teksty