Szczegóły obiektu: Zoltán Dörnyei, Katerina Mentzelopoulos, „Lessons From Exceptional Language Learners Who Have Achieved Nativelike Proficiency: Motivation, Cognition and Identity" Multilingual Matters, 2022, xviii + 196 pp.
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/15148/12029
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/15148
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Hoyte-West, Antony
Data:2023.07.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Myszka-Strychalska, Lucyna | Bury, Przemysław
Data:2021.12.26
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zhu, Lixia | Cai, Jinting
Data:2022.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Li, Zixuan
Data:2022.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Data:1979.12.31 | 1979
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Pucek, Z.
Data:1989.12.31 | 1989
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Kowalski, K.
Data:1970.12.31 | 1970
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Raczyński, J.
Data:1975.12.31 | 1975
Rodzaj zawartości:pozostałe