Szczegóły obiektu: Timing of form-focused instruction: Effects on EFL learners’ grammar learning
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/35604/30651
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/35604
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Xu, Jinfen | Li, Changying
Data:2022.09.27
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Broszkiewicz, Anna
Data:2011.10.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mart, Çağrı Tuğrul
Data:2021.01.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Horbowicz, Paulina | Skrzypek, Dominika | Mikołaj | Kołaczek, Natalia
Data:2020.01.28
Rodzaj zawartości:teksty
Teaching the English active and passive voice with the help of cognitive grammar: An empirical study
Twórca:Bielak, Jakub | Pawlak, Mirosław | Mystkowska-Wiertelak, Anna
Data:2013.10.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Bartelik, Piotr
Data:2019.04.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Ammar, Mohamed Ben
Data:2020.11.16 | 2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:FLEISCHHAUER, Jens | TURUS, Dila
Data:2022.01.03
Rodzaj zawartości:teksty