Szczegóły obiektu: Dialogue as an Instrument of the Human Rights Pedagogy. Reflections on Jozef Tischner’s Concept of Freedom
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/SPLP/article/view/SPLP.2018.028/24377
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/SPLP/article/view/SPLP.2018.028
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Zientkowski, Przemysław
Data:2018.10.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lamczyk, Stanisław
Data:2017.07.27 | 2015
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Jabłoński, Andrzej
Data:2021.08.08
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Glinkowski, Witold Piotr
Data:2018.04.11 | 2012
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Glinkowski, Witold Piotr
Data:2018.04.03 | 2003
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Molesztak, Aldona
Data:2018.02.12 | 1999
Rodzaj zawartości:teksty
Między „formą podawczą” a otwieraniem się na „bycie w dialogu” w biografiach naukowych rocznika 1947
Twórca:Olczak, Edwin
Data:2019.03.22 | 2018
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Skorulski, Krzysztof
Data:2018.07.02
Rodzaj zawartości:teksty