Szczegóły obiektu: Consecutive interpreting in class – assessing students’ progress
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/334/241
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/334
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Błaszkowska, Hanka | Stöckmann, Britta
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Krenz-Brzozowska, Lucyna
Data:2017.08.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:DRABIK, Iwona
Data:2011.07.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Tymoszuk, Katarzyna Barbara
Data:2019.07.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gumul, Ewa
Data:2008.12.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gumul, Ewa | Łyda, Andrzej
Data:2015.06.12 | 2007.12.18
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Woodward-Smith, Elizabeth | Lankiewicz, Hadrian A. | Szczepaniak-Kozak, Anna
Data:2018.09.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nartowska, Karolina
Data:2018.07.17
Rodzaj zawartości:teksty