Szczegóły obiektu: The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/PBE/article/view/35205/30800
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/PBE/article/view/35205
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Góralska, Renata | Kosiorek, Małgorzata
Data:2021.12.16
Rodzaj zawartości:teksty
Emotional education as a challenge for contemporary school and teachers grades 1-3 of primary school
Twórca:Florek, Magdalena | Jażdżewska, Agata | Piekarska, Karolina
Data:2021.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Klimas, Nela | Laudańska-Krzemińska, Ida
Data:2015.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Naumenko, Stanislav
Data:2020.08.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Madalińska-Michalak, Joanna
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Budzyńska, Paula Weronika
Data:2017.02.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Steciąg, Magdalena
Data:2021.12.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Ferreira Barcelos, Ana Maria
Data:2015.01.01
Rodzaj zawartości:teksty