Szczegóły obiektu: Social and cultural preconditions for the process of democratization in Taiwanese education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22391/21320 ;http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22391/23585
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/kse/article/view/22391
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Nowosad, Inetta
Data:2018.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nowosad, Inetta
Data:2020.01.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lukáš Arthur Švihura
Data:2023.11.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kulbaka, Jacek
Data:2022.07.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Brudzińska, Patrycja
Data:2018.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Analiza kompetencji matematycznych studentów pierwszego roku Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Twórca:Kopańska-Bródka, Donata | Dudzińska-Baryła, Renata | Michalska, Ewa
Data:2015.10.05 | 2015
Rodzaj zawartości:teksty
Blaski i cienie reformy programowej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej – postawy nauczycieli
Twórca:Kamińska-Juckiewicz, Małgorzata
Data:2022.02.25 | 2011
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Janus‑Sitarz, Anna
Data:2020.10.06
Rodzaj zawartości:teksty