Szczegóły obiektu: Formatowanie dziecka i dzieciństwa Kontrowersje wokół rozumienia rozwoju w diagnostycznym paradygmacie pedagogiki
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/46963 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Klus-Stańska, Dorota
Data:2023.05.08 | 2019
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Trojanowska, Milena
Data:2021.12.22 | 2021
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Machnikowski, Michał
Data:2012.02.02
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Farge, Arlette
Data:2017.03.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:SOLARSKA, Maria | BUGAJEWSKI, Maciej
Data:2017.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Rejter, Artur
Data:2020.01.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Dickinson, Colby
Data:2015.04.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kafar, Marcin
Data:2022.03.28 | 2011
Rodzaj zawartości:teksty