Szczegóły obiektu: Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play?
Instytucja dostarczająca:Biblioteka Cyfrowa UMCS
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play?
Twórca:Mento, Carmela | Silvestri, Maria Catena | Zanghì, Dominique | Bitto, Floriana | Hadipour, Abed L. | Pira, Francesco
Data:2023
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Żurek, Anna
Data:2006
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Knopik, Tomasz.
Data:2022
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Swadźba, Urszula
Data:2012.07.18 | 2012
Rodzaj zawartości:obrazy
Data:2009
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Kłodecka-Różalska, Jadwiga
Data:2005
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Filipiak, Ewa
Data:2015.12.14 | 1992
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Leppert, Roman | Flis, Monika
Data:2019.08.16 | 2004
Rodzaj zawartości:teksty