Szczegóły obiektu: The impact of COVID-19 and trauma on student behavior and considerations for strategies for educator to support students
Instytucja dostarczająca:Biblioteka Cyfrowa UMCS
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator:
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Sheriff, Linda Beth
Data:2022
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Brzyska, Anna | Bogucka, Julia | Bojarska, Małgorzata | Domańska, Natalia | Piecewicz-Szczęsna , Halina
Data:2022.04.08
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jung, Magdalena | Woźniak, Kinga | Jung, Maximilian | Sysło, Oliwia | Hedesz, Patryk | Gardian-Baj, Monika | Szczerbiak, Alicja | Jędral, Krystian | Żuk-Łapan, Aleksandra | Doryń, Aleksandra
Data:2024.02.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Hirszfeld, Zbigniew
Data:2021.11.18
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Ziółkiewicz, Aleksandra | Więsyk, Piotr | Jartych, Aleksandra | Żybowska, Monika | Cichocka, Agnieszka | Rzewuska, Anna | Chrościńska-Krawczyk, Magdalena
Data:2022.07.12
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szostak, Maciej | Olszanecka-Marmola, Agata
Data:2022.09.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Pancer-Cybulska, Ewa
Rodzaj zawartości:pozostałe
Czy mogę z tego skorzystać?:sprawdź warunki licencji | poproś o pozwolenie
Twórca:Kaczorowska, Anna | Słoniec, Jolanta
Data:2022
Rodzaj zawartości:teksty