Szczegóły obiektu: Focus and Effects of Peer and Machine Feedback on Chinese University EFL Learners’ Revisions of English Argumentative Essays
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8642/8977
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8642
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Liu, Meihua
Data:2021.01.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Janicka, Monika
Data:2020.03.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kiński, Czesław | Kiński, Bartosz
Data:2024.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Saidi Goraghani, Simin | Borzooei, Rajab Ali
Data:2021.05.05 | 2020.11.04
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Ribera, Josep E.
Data:2016.06.15
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Tajsner, Przemysław
Data:2015.06.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Eshel, Orit
Data:2017.01.27
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Tajsner, Przemysław
Data:2016.03.19
Rodzaj zawartości:pozostałe