Szczegóły obiektu: Increasing abdominal circumference in children – does it require diagnosis? Assessment of the incidence of Wilms tumor among children at the University Children’s Hospital in Lublin
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/QS/article/view/52217/39018
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/QS/article/view/52217
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Miazga, Małgorzata | Ostojska, Magdalena | Stręk, Wojciech | Maślana, Marianna | Bogoń, Aleksandra | Woźniak, Magdalena Maria
Data:2024.07.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kister, Klaudia | Laskowski, Jakub | Bronst, Paulina | Mazur, Magdalena | Małolepsza, Aleksandra | Zach-Źródlak, Monika | Czechowska, Julia | Rosa, Lidia | Rektor, Natalia | Szabrańska, Anna
Data:2023.08.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Milczek, Maria | Warzyszak, Paweł | Żołyniak, Wojciech | Tomasik, Mikołaj | Hawranik, Izabela | Żaba, Ziemowit | Niski, Szymon | Małek, Róża | Lisowska, Aleksandra | Skrzypek, Mateusz
Data:2022.12.19
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Mikołajczak, Karolina | Ćwirko, Hanna | Garlak, Urszula
Data:2025.03.25
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Paduszyńska, Natalia | Dąbrowska, Anna | Gonciarz, Marta Justyna | Zaliwska, Dominika | Czach, Magdalena | Strojny, Agnieszka Aleksandra | Adamiec, Dominika Karolina | Kraszkiewicz, Adrianna | Kamińska, Monika Anna | Do, Monika Kienanh
Data:2024.08.21
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Stępnik, Maciej
Data:2002
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zezuliński, Wojciech | Woliński, Filip | Zyśk, Julia | Korga, Mateusz | Klas, Jakub | Baj, Jacek | Dzierżyński, Eliasz
Data:2025.01.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Golemo, Jagna | Gryc, Anna | Nowińska, Aleksandra | Grudzień, Monika | Świdziński, Rafał
Data:2022.11.21
Rodzaj zawartości:teksty