Szczegóły obiektu: The Influence of Impaired Functioning of Brain Structures on the Ability to Read Emotions and Showing Empathy by People with Autism
Instytucja dostarczająca:Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Współtwórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja:
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://hdl.handle.net/11089/40572 ;
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Wawrzyn, Krzysztof
Data:2022.02.03 | 2012
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kędra, Agnieszka
Data:2023.12.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kędra, Agnieszka
Data:2023.12.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:De Mulder, Hannah N. M. | Gautero-Watzema, Annette
Data:2019.01.22 | 2018.06.07
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Eden, Chen
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Laska-Leśniewicz, Anna | Kamińska, Dorota | Zwoliński, Grzegorz | Sztobryn-Giercuszkiewicz, Joanna
Data:2022.05.19 | 2022
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kiełt, Weronika | Kozłowska, Julia | Broniec, Gabriela | Wajdowicz, Barbara | Kudła, Aleksandra | Czapiewska, Rozalia | Dziewulska, Aleksandra | Wróbel, Aleksandra | Pacek, Laura | Kowalska, Klaudia
Data:2024.10.29
Rodzaj zawartości:teksty
Language abilities in a modular perspective: Implications for foreign language learning and teaching
Twórca:Sadownik, Barbara
Data:2019.09.24
Rodzaj zawartości:pozostałe