Szczegóły obiektu: The Impact of Orthographic Transparency and Typology on L2 Learner Perceptions
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/11388/12035
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/11388
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Garton, Rachel
Data:2023.08.16
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Gamble, Craig | Wilkins, Michael | Aliponga, Jonathan | Koshiyama, Yakuko | Yoshida, Keiko | Ando, Shirley
Data:2018.06.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:CZURA, ANNA
Data:2018.02.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pfenninger, Simone E.
Data:2015.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Lockley, Thomas
Data:2013.10.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Hong, Jiye
Data:2023.06.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gussmann, Edmund
Data:2011.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Czarnecki, Przemysław
Data:2015.06.12 | 2007.12.18
Rodzaj zawartości:pozostałe