Szczegóły obiektu: When and How to treat bruxism in children? - A review of the latest literature
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/QS/article/view/53281/39242
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/QS/article/view/53281
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Jerzak, Aneta | Jakubowska, Katarzyna | Janocha, Aleksandra | Ziemba , Paweł
Data:2024.07.25
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Jabłońska, Olga | Galanty-Ochyra, Aleksandra | Nosal, Aleksandra | Czarnecki, Adam | Zając, Piotr | Węgrzyn, Jan | Fijałkowski, Łukasz | Serwońska, Karolina | Pastuszka, Artur
Data:2025.03.06
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wójcicka, Julia | Dudziński, Szymon | Charnushevich, Daniil | Musyt, Wiktoria
Data:2025.07.10
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Swacha, Weronika | Pikulicka, Agata | Szulc, Izabela | Pacek, Katarzyna | Piekarska, Małgorzata | Kasperski, Radosław | Jedlina, Klaudia | Rusin, Klaudia | Budziłło, Julia | Dobrzańska, Justyna
Data:2023.02.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Proshchenko, N.
Data:2024.06.28
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wajdowicz, Barbara Ewa | Broniec, Gabriela | Kowalska, Klaudia | Pacek, Laura | Kudła, Aleksandra | Kiełt, Weronika | Czapiewska, Rozalia | Kozłowska, Julia | Wróbel, Aleksandra | Dziewulska, Aleksandra
Data:2024.09.14
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Markowiak, Szymon | Wardęszkiewicz, Marta | Jabłońska, Wiktoria | Kasprzak, Amelia | Świercz, Maciej | Truchta, Monika | Mańkowska, Aleksandra | Kolano, Agata | Pejas, Anna
Data:2024.01.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Góra, Agnieszka | Laskowski, Gustaw | Węgrzyn, Piotr | Węgrzyn, Konstancja | Salińska, Anna | Wasilewski, Marcin | Nowicki, Maciej | Skwara, Julia | Barański, Dawid | Dąbrowska, Natalia
Data:2024.09.17
Rodzaj zawartości:teksty