Szczegóły obiektu: The teachers’ self-efficacy and its importance for inclusive education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/21145/20416
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/21145
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:NARKUN, ZUZANNA
Data:2019.06.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Zamkowska, Anna | Pulaski, Kazimierz
Data:2022.02.03 | 2012
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Janicka, Monika
Data:2017.08.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kratochvílová, Jana
Data:2016.02.11 | 2015
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Niemiec, Marta
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Baranowicz, Krystyna
Data:2022.02.25 | 2011
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Violetta Rodek, Violetta Rodek
Data:2020.12.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Szafrańska, Anida
Data:2019.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe