Szczegóły obiektu: Assessment of University Students’ English Grammar Proficiency in terms of CEFR Criterial Achievement Levels: the Case of Lithuanian University of Educational Sciences
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://apcz.umk.pl/THS/article/view/ths.2018.003/16234
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://apcz.umk.pl/THS/article/view/ths.2018.003
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Mazlaveckienė, Gerda
Data:2018.12.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Janowska, Iwona
Data:2019.09.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2015.06.12 | 2009.12.23
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Brehmer, Bernhard
Data:2016.06.20
Rodzaj zawartości:teksty
English Language Error Analysis of the Written Texts Produced by Ukrainian Learners: Data Collection
Twórca:Kotsyuk, Lessia Mykolayivna
Data:2015.12.31
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Juknevičienė, Rita | Grabowski, Łukasz
Data:2019.01.22 | 2018.11.16
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Rokoszewska, Katarzyna Joanna
Data:2020.06.08
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Nava, Andrea | Pedrazzini, Luciana
Data:2011.04.01
Rodzaj zawartości:teksty