Szczegóły obiektu: A Habermasian Approach to the Examination of Language Teachers’ Cognitive Interests
Instytucja dostarczająca:Czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Śląskiego
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8229/8979
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: https://journals.us.edu.pl/index.php/TAPSLA/article/view/8229
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Villalobos-Buehner, Maria
Data:2021.01.29
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Hułas, Maciej
Data:2021.06.29 | 2019.12.30
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Grabowska, Anna
Data:2019.10.16
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Komorowska, Hanna
Data:2016.06.20
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nikolovska, Anžela
Data:2025.07.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szymankiewicz, Krystyna
Data:2023.09.21
Rodzaj zawartości:teksty
Uniwersalizm moralny w czasach politycznego regresu. Jürgen Habermas o współczesności i dziele życia
Twórca:Czingon, Claudia | Diefenbach, Aletta | Kempf, Victor | Habermas, Jürgen
Data:2022.06.28 | 2020
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Raczyński, Mikołaj
Data:2018.04.19
Rodzaj zawartości:teksty