Szczegóły obiektu: Agresywne zachowania uczniów ze SPE jako źródła lęków nauczycieli. Korelacja osłabiająca sukces edukacji włączającej
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/26208/23900
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/se/article/view/26208
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Baranowska, Wanda | Leszka, Justyna
Data:2021.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Baranowska, Wanda | Leszka, Justyna
Data:2021.08.26 | 2019
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Baranowska, Wanda | Leszka, Justyna
Data:2019.12.02
Rodzaj zawartości:teksty
Pro-inclusive changes in the Polish education system – new opportunities, limitations and challenges
Twórca:Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława | Zaorska, Marzenna
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Jadach, Katarzyna
Data:2021.12.26
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Tersa, Karolina
Data:2018.09.09
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Chrzanowska, Iwona
Data:2018.04.15
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Jachimczak, Beata
Data:2018.04.15
Rodzaj zawartości:pozostałe