Szczegóły obiektu: Language-sensitive teaching as an emergent response to increasing linguistic diversity in Irish post-primary schools: Challenges, opportunities and implications for teacher education
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0 ;
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/38525/32788
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/gl/article/view/38525
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Farrell, Angela | Masterson, Mary | Daly, Michelle
Data:2023.06.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Pawlak, Mirosław
Data:2018.09.24
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Válková, Silvie | Kořínková, Jana
Data:2023.04.05
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Borkowska, Marta
Data:2021.11.19 | 2021
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Braumová, Zdeňka | Kliment, Pavel
Data:2024.10.23
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Corrius Gimbert, Montse | Espasa Borrás, Eva | Santamaria Guinot, Laura
Rodzaj zawartości:teksty
Czy mogę z tego skorzystać?:poproś o pozwolenie
Twórca:Syrmakesis, Stefanos | Tzouma, Maria | Kousiouri, Evangelia
Data:2024.12.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Śliwerski, Bogusław
Data:2020.12.15
Rodzaj zawartości:pozostałe