Szczegóły obiektu: State, National, Social or Party History? Teaching History in Public Schools – a Case Study
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pp/article/view/13925/13587
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/pp/article/view/13925
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Kałużna, Joanna
Data:2018.11.02
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Jasitczak, Joanna
Data:2023.01.03 | 2022.12.03
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Smyrnova-Trybulska, Eugenia | Żebrok, Przemysław
Data:2015.06.01
Rodzaj zawartości:teksty
Sing Away the Values: Christian Education in English Lessons in a Catholic Primary School in Belfast
Twórca:Adamczewski, Jakub
Data:2020.06.25
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Wobalis, Mirosław
Data:2018.06.02
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Korporowicz, Łukasz
Data:2022.07.04 | 2022.06.30
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Kalinowska-Witek, Barbara
Data:2014.03.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Stępkowski, Dariusz
Data:2016.02.25
Rodzaj zawartości:teksty