Szczegóły obiektu: Assessing instructional effects of proficiency-level EFL pronunciation teaching under a connected speech-based approach
Instytucja dostarczająca:Platforma Otwartych Czasopism Naukowych UAM
Opis
- Tytuł:
- Twórca:
- Opis:
- Dostępność obiektu:
- Prawa:
- Data:
- Typ:
- Język:
- Źródło:
- Format:
- Wydawca:
- Relacja: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/3914/3964
- Temat i słowa kluczowe:
- Identyfikator: http://pressto.amu.edu.pl/index.php/ssllt/article/view/3914
- Dostawca danych:
- Czy mogę z tego obiektu skorzystać?:
- Rodzaj zawartości:
Podobne obiekty
Twórca:Euler, Sasha S.
Data:2014.01.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Tergujeff, Elina
Data:2015.06.12 | 2013.05.04
Rodzaj zawartości:pozostałe
Twórca:Glaser, Karen
Data:2018.12.07
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Duy Khang, Nguyễn
Data:2018.12.13
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Nikolovska, Anžela
Data:2025.07.01
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gyurka, Noémi | Piukovics, Ágnes
Data:2024.01.03 | 2023.12.28
Rodzaj zawartości:obrazy
Twórca:Santipolo, Matteo
Data:2017.06.30
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Gkonou, Christina
Data:2011.08.01
Rodzaj zawartości:teksty