Szczegóły obiektu: Effect of creatine supplementation on cognitive function and mood
Instytucja dostarczająca:Akademicka Platforma Czasopism
Opis
- Title:
- Creator:
- Description:
- Object availability:
- Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 ;
- Date:
- Type:
- Language:
- Source:
- Format:
- Publisher:
- Relation: https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/51712/38655
- Subject:
- Identifier: https://apcz.umk.pl/JEHS/article/view/51712
- Data provider:
- Can I use it?:
- Type:
Podobne obiekty
Twórca:Walczak, Kamil | Krasnoborska, Julia | Samojedny, Sylwia | Superson, Maciej | Szmyt, Katarzyna | Szymańska, Katarzyna | Wilk-Trytko, Klaudia
Data:2024.06.03
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Kawecka, Weronika | Zalewski, Paweł | Wróblewski, Wiktor | Biłogras, Jan | Borowska, Martyna | Wróblewski, Jakub
Data:2024.09.18
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Superson, Maciej | Szmyt, Katarzyna | Wilk-Trytko, Klaudia | Krasnoborska, Julia | Samojedny, Sylwia | Szymańska, Katarzyna | Walczak, Kamil
Data:2024.04.18
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Samojedny, Sylwia | Krasnoborska, Julia | Superson, Maciej | Szmyt, Katarzyna | Walczak, Kamil | Wilk-Trytko, Klaudia | Szymańska, Katarzyna
Data:2024.05.29
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Superson, Maciej | Wilk-Trytko, Klaudia | Szmyt, Katarzyna | Samojedny, Sylwia | Szymańska, Katarzyna | Walczak, Kamil | Krasnoborska, Julia | Zarębska, Julia
Data:2024.05.17
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Krasnoborska, Julia | Szmyt, Katarzyna | Samojedny, Sylwia | Szymańska, Katarzyna | Walczak, Kamil | Wilk-Trytko, Klaudia | Superson, Maciej | Zarębska, Juia
Data:2024.07.06
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Superson, Maciej | Samojedny, Sylwia | Krasnoborska, Julia | Szmyt, Katarzyna | Walczak, Kamil | Wilk-Trytko, Klaudia | Maj, Adrian | Szymańska, Katarzyna
Data:2024.07.04
Rodzaj zawartości:teksty
Twórca:Szymańska, Katarzyna | Krasnoborska, Julia | Samojedny, Sylwia | Superson, Maciej | Szmyt, Katarzyna | Walczak, Kamil | Wilk-Trytko, Klaudia | Zarębski, Łukasz
Data:2024.03.24
Rodzaj zawartości:teksty